Gotta Keep Moving..

Precis skrivit klart min labrapport helt och hållet. Jag förväntar mig en Retur, men det är väl nästan bara bra. Man lär av sina misstag. Påtal om det "man lär av sina misstag" och "man lär så länge man lever". När man tänker på det så man bör ju akta sig för att slå dem samman och säga något i stil med "Man lär av sina misstag, dock lär man sig så länge man lever" det måste ju betyda att man gör massa snedsteg. Eller nåt. Haha.. Well. Jag lär så länge jag lever och jag lär mig av mina misstag som ibland faktiskt dyker upp ;) haha..

Jag ar gjort godaste avokadoröran som jag hade till bakpotatis ikväll. Jävligt smarrigt faktiskt. =) Lätt med!
Detta förtärde jag under tiden jag kollade på Grey's, som precis som alla andra gånger fick mig att fälla lite tårar. Gah!

Jag har hämtat mitt gymkort jag vann. Och jag säger inte så mycket mer än att det var slående likt PizzaPlanet i Toy Story när man kom in där. Helt coolt och väldigt fräscht. Typ, det kändes inte som att jag riktigt passade in på ett sånt ställe. Uteställe möter Gym typ. Tillsammans bildar de såhär flotta rikemans placet! Relaxrummet bestod av en fet jacuzzi och största bastun ungefär. Det delas med herrarna. ;) haha.. Och ja, min klantighet fick göra sig påmind här. Hoppas de lyckas laga handtaget liksom! (A) Säger inte mer tror jag :)

Resten av dagen ar bestått av soffan, tv-serier, dammsugning, diskning och... Musik. Och påtal om tv-serier. Så kollade jag på Ellen, hennes talkshow, och jag måste bara säga att Kellie Pickler (haha jag höll på att säga Pickles) är nog en av de mest underbara jag sett på den senaste tiden. Sjukt vacker, sjunger jättebra - lite i still med Carrie Underwood, fast henne är det ju ingen som kan slå nästan, det här med att hon varit med i Idol och är countrysångerska - och så är hon helt extremt rolig också! Alltså. Googla henne, You-tubea henne. Helt UNDERBAR!!!! :) Om det går så kolla när hon var med i Ellen också. Skrattade på mig alltså! =) 

Jag hade tänkt och jag ville så gärna skriva ett seriöst inlägg, kvällen till ära. Men allting blir inte alltid som man tänkt sig. Speciellt inte med två hjärnsceller, speciellt inte med någon som jag, och framförallt inte när man inte riktigt kunde formulera sig så som man gärna hade velat. Så därför, därför tar vi det senare! Men, vänta inte uppe! =)


Det bara skriker PizzaPlanet.. JU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0