Go on and take a bow.

Jag vaknade 07.15 av alarmet. smsade med lite folk, Cornelia och Moa, sen somnade jag om. Vaknade vid strax efter 9 och tittade ut. VITT. VITT. VITT. och snön bara dalade ner från himlen. alltså fy det var inte kul. Vad som ännu värre var att jag skulle behöva gå UT för att komma till duschen. Trodde jag. Men smart som jag är tog jag en koll för säkerhetsskull och nån snäll själ bland grannarna hade faktiskt låtit den stå öppen idag!! :) Creds till den! :P

Sen var jag hos frisören och sen åkte jag till Lidl. Missade en buss. Nästa var 5 min. sen och då hade jag stått och frusit i 25 min så jag skakade i hela kroppen. Det snöade fortfarande. Sen bara för den var sen, så missade jag bussen hem också, men de går ju lite oftare än var 20e minut. När jag väl skulle gå från bussen och in så började det regna. Det var så dags då, när jag redan frusit halvt sönder i 3 timmar. aja..

Nu ska jag plugga och förbereda maten. Idag kommer Cornelia. Jag ska krama och pussa på henne massor. Vare sig hon vill eller ej!
Dessutom har hon med sig mina vinterkläder. Slippa skinnjackan i väder som detta. Belissimo.

tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0