Every single day..

Så fort jag säger dugga, så frågar alla vad det är för något.
Men det bästa var ändå första gången jag skulle ha en, och jag sa till mamma "jag hatar den jävla duggan"
hon undrade vad det var och sa sedan "fast du får vänja dig, det regnar mycket där uppe". Haha.. Hon tror verkligen att jag tagit åt mig och tagit in dialekten till fullo. Men nej kära vänner det har jag inte. Det enda jag gör annorlunda är att uttala ordet duscha, men endast för att se om de reagerar, gör de inte det, nej då pratar jag halländska igen. ;)
      Well på tal om dugga, så ser jag inte fram emot dagens sådan. Trodde verkligen att jag kunde deriveringen, men det är något i uppställningen som för mig är totalt ologiskt om man ser till allt annat vi har lärt oss. Men what evvah!? Jag kan potensgrejen nu. 1p. kanske jag får åtminstone =) hihi. .
Hoppas!!

Måste skynda mig nu!

So long DUUUUDES!

(for your information e jag på godväg att lycka derivera med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0