What's the name of the game? FOOTBALL!

Åh, jag vill spela fotboll. Spela, spela, spela!
Ge mig en boll, en plan, en klubb, ett lag!
Jag har spelat EN fucking gång på två veckor.
Det är för lite.
Jag vill ha gräsfläckar på benen, skrubbsår på knäna, blåmärken på hela kroppen, känna lukten av svett och liniment.
Jag MÅSTE spela. Jag kan inte ge upp det nu. Jag måste, måste, måste!
Så för fan, ge mig en klubb och ett lag. NU!

Och eftersom mina knän tillhör en 70-årings kropp ungefär, så kan jag inte dra mig ut på en joggingtur i skogen, nej så nu ska jag klä på mig och ta mig en lååång promenad med massa musik i öronen. För det, det är det närmsta kärlek jag kan komma idag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

OIS!!!

2009-05-04 @ 12:59:06
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0