Hej hopp. Hejsan hoppla.

Jag vill bara ha onsdag.
Ledig ett tag igen då.
Helt körd är jag.
Fast, det är ju inte för att jag e ledig som jag vill ha onsdag.
Nej, det är ju för att mitt liv ligger i Cornelias händer då, och ja. Det är ju alltid lite spännande haha ;)
Men, jag litar på baby, så jag ska nog överleva haha (A)
Åååh, så himla excited..

Sen vill jag ha.. Antagningsbesked också. Shoot, nästan glömt det. Fawk.. SPÄNNANDE!
Typ hela mitt livsöde ligger inbokat denna vecka fan! Oops.

För övrigt är jag på pretty bad mood.

Tur som fan jag fick ändrat till sovmorgon imorgon. Mina ööögoon.. Jag ser ut som en cancersjuk. Av trötthet. Av någon konstig anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0