Nyår

Mat hos Amanda och Sunk, med värdparet samt Hanna och Natta! :) Så himla skoj. Efter att ha blivit mätta på fläskfilé och kroketter, eller BULOR, och sen även glass och bär så var det dags att ta bussen till Kärleken där Malmberg hade fixat lokal åt oss i Centerns Klubblokal. Det var förutom lite Asperofolk även ett hockeylag, så ni kan ju själva lista ut vad som visades på tv när vi kom vid halv tiosnåret.. Mycket dricka blev det. Mycket telefonsamtal blev det. Mycket annat blev det. När vi ksulle hem var det dock omöjligt att få tag i taxi, så vi visade att vi gått Idrottsgymnasium och gick till Slottsmöllan knappt utan protester eller liknande. (Hmm). Sen kom en röd taxi och vi hoppade in....

Nyårslöften
Nyårslöften brukar inte vara något för mig. Men jag har ändå några. För jag vet jag kan hålla dem!

1) detta är redan känt. Schemaläggarn! =)
2) sluta vara en sån tönt.
3) Tänka!

Muu ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0