Verkligheten är overklig.

Det är så himla overkligt. Men sådan är verkligheten antar jag, overklig. Hmm.. Aa..

Sen har jag gjort något lite dumt med, haha.. Men det kan man ju glädja folk med.
Europa here I come.. We.. Nåt..

Nej nu är det dags för mammsen att komma hem med maten, jag börjar få brådis.
Skoj dag på jobbet idag känns det som. Jag, Frida och Matilda. Det kan inte bli annat än...
Kaotiskt bra! hahaha.. Sista kvällen på ett tag med. Så mycket HJÄRTA på det.

Veckan har trots omständigheterna och min maximala otur varit bra med.
Jag och cornelia hade näääästan ett dygn där då, haha.. Flashbacks typ.
Fast den här gången hjälptes vi åt i samma rum, inte via msn. Höhö.. Skoj!
Knas. BÄST! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha. Jasså, det gjorde du. Hade gett i princip vad som helst för att få se honom nu:( Lilleman kommer inte vara så liten längre när jag kommer hem antar jag..Haha, vad var det för dumt du hade hittat på då? Ja, allt är bra. Lite segt ute i majsfältet bara. Men man ska inte klaga. Pengar som pengar;)

2009-02-08 @ 07:38:47
URL: http://saramared.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, ja lite tur ska minsann ha! Se till att utnyttja biljetterna nu bara;)Vad hittar du annars på hemma gumman?

2009-02-11 @ 08:17:01
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0