What a beautiful day!

Ja är så himla duktig tycker jag, är klar med alla julklappar utom max två stycken!! Rekord, det är inte ens Lucia ännu. väldigt snart, men inte än. Det sätter vi nog lite plus i kanten på mig för!
Snart ska jag tillbaka till skolan för att ha lite fysik. Kapitel 9, typ elektronfysik eller något sånt. Lär väl märka hur mycket klokare, eller snarare mer förvirrad, jag är när jag lämnar salen klockan 15.00. Därefter tänkte jag bege mig mot bostäder för att fixa min extranyckel, eller nycklar snarare. Känns som jag har en stor risk att glömma en nyckel eller två med tanke på att jag ska vara i HALLAND i typ 28 dagar!!!! IIIIH!
Mer, jag känner för att kanske springa en liten runda, eller powerwalk - det fungerar lika bra för mig but still.
Måste städa med, men kanske blir imorgon. Får ju inte missa mina program! (Det är inte bra att bo själv, inte för mig, jag äter skräp, kollar på skräp, roar mig med skräp! haha).

Intressant va!
thought so too.

so long suckers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är ditt skräp(a) <3

2009-12-10 @ 20:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0