I really really really love you..

Tänkte sagt att det inte finns så mycket att uppdatera omvärlden om när det gäller mig och mitt liv. Jag gör vad som står i min makt för att hinna med folks önskningar, mer eller mindre. Jag får säga att jag lyckas. Två matcher i söndags därefter bio. Middagsdejt igår och IKEA idag. Imorgon MÅSTE jag ringa viktiga samtal, städa/packa och såna roliga saker. Sen är det kanske dejt två (kalla det vad ni vill). På torsdag är det begravning och därefter träning alt. packa/städa. Beroende på vad jag hinner med imorgon. Fredag ser ut som morgondagen med undantag för kvällen, för den ska spenderas med min bästaste bästa! :) <3
Lördag är match sen fest. Hinner väl knappt festen men jag känner att jag måste. För jag vill! Söndag blir det packa släp och måndag... Då vet vi alla vad som gäller. Det är 6 dar dit och jag är fett pepp! Vilken himlans ointressant uppdatering detta blev. Inte alls ett sådan inlägg som jag hade planerat. Men hey, brukar det någonsin bli som man tänkt sig? Nej, just det.



Sedan vill jag tillägna tre ord till min kära morfar som igår varit borta från oss i 3 år. Fatta. TRE år.

JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0