Tillbaka i solen!

Ja då var man hemma.. eller ja, för typ 3 timmar sedan. Regnat mesta av tiden, utom på kvällarna då vi har tränat. Men väl hemma i Halmstad igen så är det sol och värme (även dagtid). Jepp jepp, Södern is tha shiet! =) Ska iväg och jobba nu, till 20.30. Inte lockande alls men så är det! Jobbar med Hanna ikväll och det är massa bra!

Mmh.. Jag och Bengi är bäst på att välja film så ni vet. Mest bäst! ;) Jag menar oddsen för 3 bra filmer, de brukar itne vara stora. Men, så är det ju mig vi snackar om! (A)

Nej mot Lidl kanske.
lite planer kvar sen SKA jag ha Cornelia! Åh. <3

Och.. Emelie..

Kommentarer
Postat av: Bengi

Men jag är också bäst

En oslagbar duo ;)

2009-04-09 @ 22:38:51
Postat av: Bengi

och vi har också haft sol idag :)

2009-04-09 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0