"Hej felix storasyster... Rebecca hette jag!"

Jag har köpt ny bikiniöverdel idag, och tänkte jag skulle firra en underdel i svart. Men efter att ha sett överdelen igen så blir det nog en matchande, eller rättare sagt en likadan, underdel. PLUS shortsen. De rosa skorna kaaanske ska inköpas, men jag vet inte ändå. Jag kommer bli fattig i såna fall. Och jag fick sämsta tänkbara samtalet innan. Fy.
Mitt under Felix rast också. Kan det bli mer deprimerande? Finanskrisen har just sprungit ikapp mig återigen. Nu hoppas vi på BK! =) Jag är inte så bra på mat, men BK är ju skräpmat så!? ;) maha!

Min förmiddag innebar alltså kaos, men sen kom min bästa och räddade mig. Och tack vare hennes hejdå, så är jag mest pepp på träning, trots mitt åderbrock i knät! haha.. jag är gammal. How ever.

Together we're one.

För övrigt ska ni veta att det är tomt med båtar i hamnen, men den är fortfarande nice. I like!

nu ska jag träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0