Andnöd på maximal nivå!

Nu har jag vart vaken i två fucking timmar. klarvaken!
Kan inte andas ordentligt. Damn. Jag som trodde mina andningsproblem
började försvinna.. På RIKTIGT! Inte behövt min starka medicin på aslänge
ju. Inte ens vid ansträngning. 1,5 avsnitt av Vänner hjälpte inte heller
för att somna om. Känns som att ha sömnapné i vaket tillstånd
ungefär. Så nu ska jag lägga mig på soffan här nere i källaren.
Svalare ställe samt lättare luft att andas!
Om jag avlider. Glöm inte att jag älskar er. Ni vet vilka ni är ;)
hihi..


And to make things clear, jag somnade om efter ditt sms C' du kan vara lugn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det blev bättre gumman. Krya på dig, säger man så förresten när det är "kroniskt"? :S Puss:)

2008-09-06 @ 18:55:35
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0