Onödig info på riktigt hög nivå! ;D

Skulle prata med Tina idag ju. Tss.. "11. EVK. 12. MÖTE 13. MÖTE 14.30. MÖTE." Ja ni ser. Hon hade fullt upp. Så efter lite samspråk med Helena så ska jag tillbaka imorrn och chansa lite annars blir det att mejla henne. Träffade även Andreas och det var bra för han berättade att Komvuxansökningarna ska vara inne om en hel månad. TUR! =) Ifall Aspero skulle skita sig liksom.. :)

Jao sen blev det lite crossträning i Lenas lägenhet, skrämma katterna moahaha.. Och därefter in till stan igen, mamma och hennes vän Tina bjöd mig på lite käk :D Sen tog det en timme tills bussen gick så gick till Skivlagret å när jag kom ut därifrån stötte jag på en gubbe som måste haft minst två personligheter. Ord som kom HÖGLJUTT ur hans mun var "Den jäveln hällde senap i min mat. Jävla idito snodde min bussbiljett. JÄVLA FAN HELVETE! DEN FITTAN SKA DÖ! JÄVLAR...etc." hahaha.. Sen träffade jag då Andreas. Sen kom ambulansen å hämtade en annan snubbe på stora torg. Han blödde från skallen. Bråkat med Han som var två? hmm.. Who knows. Sen kom jag hem ;) DUSCHADE! =) Och nu ska jag så småningom bege mig mot badrummet för att få bli lite blattish i skallen! woppa!

Hörs sen I think =)

Kommentarer
Postat av: sara

Hihi, jo kanske det. Men jobbet på salongen är redan tillsatt efter det att jag åker. Hmm, Berlings behöver ingen mer hjälp fram till jul iaf, och Guda Gott vet jag inte. Storasyrran ska säkert försöka norpa sig åt mina timmar. Jobbar du inte nu? :O

2008-10-16 @ 20:34:54
URL: http://saramared.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0