You're interesting möhö.

Bara för att den är så braaa:

Baby I love you so
I never let you go
I'm looking for your face
Waiting for warm embrace
I'm living in the space
I'm following your trace
Tell me what's going on
Tell me what's going on
I'm goin' to make it great
Girl are you air to see
Moving it, come to me
Baby just come to me

How evvah! Idag blir det Yoss för att fira KallisBallis och sen åker jag väl med mamma å Peter hem jaaa.. Måste firra hennes present först med bara haha.. Men, det löser sig :)
Imorgon vart jag väääldigt osäker på utgång, men nu fick jag höra att det går in 2 på Nattas gratisbiljett, så nu lutar det väl alltmer åt utgång trots allt haha.. Men blir la lugnt.. Träning på söndag förmiddag. Ish. hähä.. :)

Just det, inatt när jag skulle gå och lägga mig tyckte jag det såg vitt ut där ute men så tänkte jag att "Neej, jag ser i syne!" så gick jag upp och kollade ut mot gatlyktorna och såg till min stora förvåning att det SNÖADE, det vart vitt!! Jag messade såklart Cornelia och hon ville ha bevis. Så där gick jag ut klockan 01.30 å filmade lite hahahaha.. Jag är galen! Men iaf hon fick sitt bevis och sen såg jag och mina magiska fingrar till att snön tog sig till Laholm med. Sagt och gjort, när jag vaknade fanns där ett sms "Det har snöat :-D" Weei.. Imorse då, ja då var det ännu vitare. Jag vet inte om jag är positiv eller negativ till det.. Hmm.. Jag som alltid hatat snö blev nästan glad. :O Jag e nog sjuk :) hihi..

 


Såg att jag fått mail också, Happy Hour på Ving igen. Någon som vill resa? :D haha..
Nej nu måste jag börja göra mig i ordning så att presenten faktiskt blir kirrad in time! =)

Pussåhej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har redan kirrat att vi ska resa så försök inte dissa mig här nu!!!

2008-11-23 @ 23:03:35
Postat av: Anonym

vem ska jag inte dissa? :O haha

2008-11-23 @ 23:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0