When I'm gone just carry on, don't morn, rejoyce everytime you hear the sound of my voice.. :)

Jag måste ju bara ursäkta mitt föregående inlägg. Någon mer än jag som hittat ett tydligt tecken på att jag var trött då jag skrev det? Jo men alla upprepningar, ju. På ett inlägg på cirka 5 rader avslutade jag en mening med "ju" 4 gånger. Det är rätt illa och jag hoppas att ni kan förlåta mig ju.. ';)'


Träning var det idag, och fy satan. Asperoanda på den! Från min sida. Tränarna räknar såklart helt galet (nu höll jag på att skriva "ju" igen men) när lirandet var slut sa dem att det stod 1-1 å skulle avgöras på straffar som även de slutade 1-1 så blev inget avgörande. Jaja, vad som ska tilläggas är att mitt lag vann överlägset. Och detta vet jag för att jag var värsta strikern mohaha.. Synd det inte var match på riktigt då hade måltorkan def. vart över hahahahahaha.. Nej, mest synd var att det inte var Halmiaträning, hade varit lite mer värt då :) jaja.. På torsdag ska jag ta fram samma glöd. Typ, Good Luck Chuck, men ändå. Försöka duger =)


Nu är jag mucho trötto. Ska läska mig själv med lite bilder från solen och sen ska jag nog dra täcket över huvudet. Långus dagus imorgon tydligen. Hmm.. Jaja.. Jag är ju stålkvinnan så sts! =)


Tjing Tjong

Rubriken är tillägnad någon. Typ.. :@

En liten up to date - ala uppdatering om man hellre vill det - idag hittade jag Filmen!!! :D Ja, filmen med stooort F! =) ÄNTLIGEN! <3 (den var inte alls på mitt rum....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0