Skoj skoj!

Ojoj finns såå mkt att säga om kvällen å dagen idag egentligen.
Men nu e Sandra a.k.a Froggy också 18 å festen var skoj faktiskt.
Kunde dock skippat stan kanske men. Allt har en mening ;)
Å på Valentine, kinesen. SEG! Sen killen på dansgolvet. Asså.. OK!? xD

Dagen idag började med att jag å Cornelia sov väldigt länge. Sen frulle sen tillbaka till slafarna å FILM!
Jao, sen var det fika å efter det gick vi ut i det fina vädret. En låååång runda. Helt oplanerat älgsafari men
ack så lyckat. Eller hur man nu vill uttrycka det haha.. Minst två älgar såg vi. Men kan lika gärna varit 3-4 stycken.
Jag var scared to death, men märkte ju att Cornelia var detsamma så jag tänkte "Jävlar älgen kommer hitåt" (den försvann nämligen lite ur min sikt) men istället sa jag "Nej men den e där. Den kommer inte hitåt iaf". Sen sprang vi lite.
HAHAHA..

Alltså.. Jaa.. Bäst dag. SLapp dag!

För övrigt tycker Cornelia att jag ser ut som en köttbulle.. Eller inte! ;) Men fint smeknamn? :P

Hej Hopp! :)

Har inte hört av dig sen i fredags. But ey, I don't care I don't mind lalala..

Kommentarer
Postat av: C

hahahahaha tack för allt, safarin framförallt tror ja.. å köttbullen, mjo.. :P

2008-11-02 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0