I'm sure I'm prittyh möhö..

Hade det inte varit för att jag är arbetslös så hade jag sagt upp mig från den enda inkomstkälla jag har just nu. Fyfan vad äckligt säger jag bara. Jag kände liksom "Wei snart klar slipper stressa" eller ska sanningen fram hade jag ju stressat men ja inte så mkt what evvs.Där var jag vid min sista toalett och vet ni vad? Boxarjävlarna kan inte ens pricka toastolen när de skiter.. Nej nej, det hamnar under pappershållaren istället å lite på toalocket också.. Mums.. Jag var inte sugen på mat sen. Och köttfärsen i tacosen var sååå inte lockande.. Men hungrig var jag och utgång väntade så jag åt ändå. allt luktade bajs hela kvällen. Bra att jag hade menspåsar i närheten och att jag haft hund i mina dagar (som om jag inte äcklats av det liksom). Mm.. Allt slängdes iaf, medel, handskar, påsar, ALLT som jag hållit i.. +o(
Just det. Utgången.. Innan BoB å Asian å allt så var vi hos AMANDA! :D å sjöng singstar. Jag sög. Jag kan inte sjunga. Inte ens trexterna kunde jag. Fast de kan jag egentligen men vågar liksom inte. Jag suger mohahahaha.. Mitt lag (Jag, Hanna och Amanda) förlorade med 11-1 Men vi var bäst ändå tycker jag =)

Nu skulle jag skrivit något bra också men det enda jag minns är att hanna och malin är typ störda. :O Analextas är något dem gillar. Men de skyller på mig :O Fattar inte varför.. Bara för jag kollar tv.nu.. :( De mobbar mig.. Fast ja.. De kollar ju på porr på barnkanalen.. ehmm.. Barn(k)analen.. Ingen fattar nu bara dem muuuhahaha.. <3

Det var ju visst fan träning idag med. Trött vart jag men bra gick träningen. Sen fick vi fika också. Den var till alla nya spelare, men hallå?! Där fanns inga nya spelare.. Så de gör nu allt för att få mig och Emma att stanna! hihi.. "om det finns något vi kan göra för att få er att stanna så säg det! snälla" Ska jag kräva en 10 000 kanske? Stefan tyckte det. Det tål att tänkas på iaf HAHAHA *Noot* Felix tyckte jag skulle krävsa nya tränare men det är väl lite väl brutalt. Även för mig. Men pengar hmm... How ever, de förstod ändå om jag ville gå, för min vänner spelar ju i Halmia och jag är äldre och ERFAREN (erfaren my ass) haha.. Så snällt sagt liksom. Jag vill satsa å koma någonvart. Snällt sagt ov Rojjen. :) Men t.o.m. han vet min kapacitet för det. "Du ju, men du tror ju bara att du är bra" Jäjä.. :) 10000 eller Halmia. What you gonna do? HALMIA OFC! =)

Jag minns inte allt bra jag skulle skriva så vi trar det en annan gång. Tills dess kan vi ju lyssna på en sång eller något.

Killevippen

(8) I'm trying to keep my feet on the ground (8)


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-24 @ 01:00:57
Postat av: Malin

det blev inget i första inlägget! haha!! :D

analextas+rebecca=sant! ;) du vet att vi hällde vatten i papperskorgen också! :D busiga vi är! <3

2008-11-24 @ 01:02:44
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: Jag

Men jag vet ju det, men där låg en strumpa i den papperskorgen också som hade sugit upp vattnet mmohaha ;) <3

2008-11-24 @ 07:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0