Frulla är det bästa som finns =)

Kolla klockan! 9.50.. Jag somnade 4 å var uppe 9... Har gjort äggröra till mig och lille lillebror, samt en macka till mig. Jag måste vara ovanligt (ja hör på min bekännelse), BAKIS, och tillhöra den gruppen människor som blir väldigt hungrig på detta.. Nu har jag även gjort oss en mugg te.. :) Jao folks, jag kom alltså hem vid halv 4, dish, och att somna var HARD frös som fan efter min outfit (A) och mådde väl inte bäst heller.. Men fan vad skoj jag hade! :) HELT underbar kväll. Tack för det flickor :)

Nej, ska gå om max max MAX 10 minuter så, hej hopp! Nu blir det påklädning för mii.. 


bye so long! 

Kommentarer
Postat av: C

jag ska nog sluta upp.. dåligt inflytande ja har. det sitter i pannbenet

2008-11-16 @ 20:30:30
Postat av: B

jag har ovanligt skoj med dig gullet. så sluta inte upp.

2008-11-16 @ 20:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0