Det går bra nu, kompis det går bra nu.

It's given I will.

Mår skit, ska nog gå och lägga mig snarast. Upp tidigt tidigt imorrn. Doktorn som väntar ju. Ajamensan. Sen efter det tänkte jag dra till pappa och fixa lite, därefter är det ju träning i simhallen, men jag få väl nöja mig med att agera publik om jag inte skippar helt och åker hem istället. Vi får se.

Träffade Amanda vännen idag när jag gick från träningen. Gud vad jag saknar! Men ja, jag kan ju meddela att promenaden som ska ta 25 minuter tog nog tre gånger så lång tid hehe.. :) Men VARFÖR I HELA HELVETE ska hon gå till OIS, när hon har chansen att bli lagkamrat med mig. Jag måste hindra detta. Snarast! Puckounge är hon ibland, inget nytt dock :) Cilla kommer på träningen på torsdag med på tal om Halmia! Weei.. Å C'? Hope hope.. kanske ;D haha..

Nej, min mage är elak och jag är frusen.

God Natt

I'm on my way making a song-career.. Trust me.


Kommentarer
Postat av: C

ja varva henne till halmia :)

2008-11-30 @ 23:54:34
Postat av: Anonym

jag ska försöka!! :)

2008-11-30 @ 23:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0