"Men enligt det riktiga vädret..."

Mina goda vänner har resfeber och har precis kollat väder och vind i Alanya kommande vecka. Men då det visade ett ganska illa resultat för deras del (kallar än vad vädret i Sverige ska vara och även moln med lite stänk), så utbrister Nathalie "Men mamma sa att enligt det riktiga vädret så ska det vara sol och upp emot 25 grader där också." Ja, då undrar jag, är det inget riktigt väder det vi kollade upp nu? Vad är ett riktigt väder? Hon är söt. Att dem påstod när jag var i Turkiet att det knappt aldrig regnar där, och regnar det sker detta på natten, det tänker jag inte tala om för Natta... Inte nu, kanske på lunchen i så fall.. ;)

Just det, ska inte vara oförskämd heller. Grattis till vinsten Coorny, och till målen! :D Great ju! :D

Nej, nu ska jag fortsätta mitt meningslösa liv här på rasten. Vet inte riktigt hur bara. Ska ha Psykologi om 40 minuter. Trevligt Trevligt, därefter är det håla innan historian, sen slut för dagen!

Tjipp Tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0