Jao

Hopp.. Matte C Nationella skulle göras innebar för min del 07.12-bussen. Stan 07.35 typ och jag började på Sannarp klockan 9. Fördrev tiden, gick JÄTTEslött till Sannarp. Var där typ 08.25 :) haha.. Träning sen. 3 pers. skitskoj, och för min del gick det finemang. Hade lite tävlingar. Som JAG vann!! =) 5-3-2 tror jag ställningen blev. Jag, Hjörd och Erika :) weei.. sen var det PA-redovisning på Sannarp :S Sen tillbaka till skolan, IIS = NÄRVARO! xD Sen hem och träna igen klockan 18.00.. Gick först dåligt då min fot är knas. Jävla senknuta efter Torup-spelaren JOHANNA.. Gaaah.. xD Men efter lite bandage och byte av skydd så gick även det bra! :) MYCKET bra :) Känner mig duktig idag. Beror nog på senaste dagarnas sömn. eller nätterna. Känner mig i form. Trots att jag är stressad så har jag kommit i form lite. YES! :)

Imorrn är det studentpartaj! :D Men vaaad ska man klä sig som? :S

Jag är glad idag. OCH solbränd. Jag lovar om jag solar lite så kommer jag vara brunare än minst en utav Turkietresenärerna när de kommer hem :) Weei..

Ska plugga nu. För jag är glad å på humör!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lovar dig, du och jag kommer nog vara brunare än minst en av tjejerna, tillsammans! ;)

2008-05-06 @ 22:30:20
URL: http://sandinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0