Blandade känslor typ.

Blev av med min tandställning idag. ÄNTLIGEN! :) Och, nu kommer det allra bästa, både uppe OCH nere! :D weeeei.. Vart väldigt svullet men det har faktiskt gått ner redan, lite fläckar men de fixar jag till :) hihi.. LYCKA på det.

OLYCKA på att Marie kom och sa "Jag har fått mail från Leif, du får inte hoppa av ECDL antingen tar du ditt IG eller också så kommer du nästa vecka och klarar proven och får G" tack så jävla mkt för det? Jag som trodde jag skulle vara klar efter konfliktuppgiften i helgen. Men, tack ändå Malin Nermark för ditt stöd typ.

Nu ska jag... Hmm.. Borsta ihjäl mina släta fina tänder. :) sen ska jag sitta här lite till och sen ska jag.. hmh.. Jääh, who knows!? :) sova kanske, match imorrn ju. Doh!

Kommentarer
Postat av: moiiiis

vilken jävla känsla när man får av tandställningen alltså! :P man kollar hela tiden och känner på tänderna så att dom verkligen sitter där och känna hur släta dom är :P

2008-05-23 @ 23:47:48
URL: http://moaaspberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja precis! haha.. har du haft tandställning? xD

2008-05-24 @ 00:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0