So sick of YOU!

Tänkte bara säga att jag faktiskt stör mig på en viss person. Har inte haft ont av denna person tidigare, men när man går in på mitt ex's msn och skriver till mig och frågar "ska vi strula ikväll" utan att säga att det inte är exet som skriver blir man först något ställd. Sedan blir man jävligt förbannad. Inte på exet utan på hans vän. Det är inte första gången. Jag har släppt det, sluta försöka få ur mig ord som du ändå aldrig kommer lyckas med! Om mitt ex vill mig något kan han snacka med mig och det vet han. Var inte så jävla nyfiken använd din egen msn och fråga mig om vi ska strula om du nu tycker att det är något vi ska göra. Och om du verkligen tror att jag vill det. Men, nej. Vi kan göra det klart för oss en gång för alla. Jag vill inte strula. Inte med DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0