MML 4-lajf

Om 8 timmar ska jag gå upp för att göra mig i ordning och åka till Moa, champagnefrukost. Nu är det dags. Vi ska ta studenten. Fan vad vi är bra. Men, jag känner verkligen hur ångesten står mig upp i halsen nu. Jag minns första dagen som om det vore igår, man ska inte gå på första intryck mina vänner, absolut inte. Hur man kan hamna i en klass med så många olika personligheter och ändå bli en klass med värsta bästa sammanhållningen är för mig helt ofattbart. De här tre åren har vart de bästa i mitt liv. Jag kommer sakna allt så sjukt mycket! MEST! Kan väl säga som såhär att när jag sitter på stranden i sommar, vet jag precis vilken/vilka låtar som ska gå runt i min iPod. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst här, om allt och alla, men egentligen behövs bara en fras "MML 4-lajf" det säger liksom... ALLT! och... vår vagn idag, den är FINAST! Precis som de som klätt den, vi är FINAST! =)

Ut går eliten, kvar blir skiten!

För med oss går allt bra med Aspero ut, nu är det de konstiga nya reglerna kvar på skolan. Vi är eliten!

Vi kommer sakna dig, jag kommer sakna er också, men tro fan inte att ni slipper mig så lätt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0