TACK!

Jag tror jag blir kvar ett år till. Eller, iaf så gott som. En väldigt vänlig själ från halmia, råkade höra mitt och Sandras samtal om mina s.k. framtidsplaner. När hon hörde ordet biomedicin sa hon "du menar inte biomekanik alltså?" å ajg typ spelade med, för att itne låta dum, och sa att jo visst var det så jag menade. Jag fick en hand lagd på min axel och sen "Du går i mina fotspår! :D Do it! Tekniskt basår, icke naturvetenskapligt, och därefter biomekanik. MASSA BRA ORD SEDAN" så fort jag kom hem kollade jag upp skillnaden. Och TACK, biomekanik it is! Halland one more year tror jag faktiskt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vill också ha en hand lagd på min axel! gaah

2008-07-18 @ 14:28:24
Postat av: Anonym

hehe söte! :) de får du ska du se! :D

2008-07-19 @ 02:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0