I'm still a rockstar!

Jag förstår de som kör på bantningsmetoden "träna, träna, träna massor, äta äta äta inte alls" för tro mig den funkar! Helt seriöst. Igår efter träningen så sträckte jag lite på ben och muskler och åt en banan (höhö), sedan åt jag två kolor och fem bananaskids. Tror ni verkligen jag var sugen på mat när jag kom hem då? Nej, såklart inte. Jag hade ju ätit. En Redbull sjönk också ner. Såklart! Jag tog en macka med, vid 23 bara för att.. Jag kände mig lite hungirg.. Sen gick jag och la mig. Mådde skit, somnade fem minuter och sen fick jag anfall. Halv fem somnade jag och sov tills jag gick upp. Jag gick upp vid nio. Eller kanske tio, ja tio menar jag. VRÅLHUNGRIG. Bredde mig en macka. Men jag höll ju på att kräkas så åt halva. Sen gick det 4 timmar sen åt jag lite korv med mos. Men hon jag beställde av var väldigt stressad så fick ingen gaffel. Åt därför inte upp, det var så jobbigt att slicka i sig allt med fingret.. Sen mådde jag ju faktiskt dåligt igen. Mat? USCH! Så ja, den där bantningsmetoden den funkar. Säkerligen. Man mår så dåligt så man inte kan äta, men träna det kan man ju i stort sett alltid. Men folket vet ni vad? Jag har ätit kvällsmat idag och det var så jävla gott. Så nu bestämmer jag mig för att ALLTID äta efter en träning, oavsett, för jag mår hellre BRA och är småfet än att må SKIT och se ut som ett vandrande skelett. =)

I övrigt har dagen vart fartfylld men inte väldigt händelserik. Träffade C' en stund med. Bästa det ju :) Men nu e de nog snart slafen för jag måste ta igen nåra timmar minsann minsann.. :)

Fast först måste jag citera min bror.
På KappAhl

R: Varför ska du ha en väst?
Jag: För de e snyggt?
R: Ska du ha väst för att rida präst?

jag och mamma kollar på honom och typ dumförklarar honom. 10 minuter senare kommer han fram till mig och ska förklara vad han menat..

R: Alltså... Jag menade ju att ryttare ofta har väst!
Jag: Vad har det med präster att göra?
R: Vaddå präst? Jag sa SKA DU HA VÄST FÖR ATT RIDA HÄST!?

Jag tror jag och mamma borde blivit idiotförklarade istället. Svider att ekränna. Men ibland har man fel...

BYE!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Det är ju en skillnad på präst och häst, tycker jag iaf ;P Om det är någon som ska dumförklaras så är det ju ni och inte bror din :D Ha en bra helg! Kramar

2008-12-06 @ 00:01:59
URL: http://muscomattias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet inte hur otydligt min bror pratar ibland hörrö..

2008-12-06 @ 00:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0