Happy Hippos är gott. Hej Hej Kompis ^^

  • Kan de kan vi - Även om det inte blir som det vi läst oss till så kommer vi dra dit. Förr eller senare. Tro mig!
  • Nyår är kirrat - Hurra, hurra, hurra för Malmberg som fixat lokal. Dessutom på Kärleken, Malmberg fixade verkligen med omsorg. Mitt emellan Halmstad och Kvibille (kind of) och bussarna går som en lördag. Kan det blir mer perfekt!? Nej, jag tror inte det. Jag e sååå pepp! =)
  • Imorgon fixas nyårsklädseln - Och jaa gott folk, det är fortfarande en klänning som är planerad. Inte direkt jag, men det är utlovat samt att jag har planerat det länge. Någon gång ska man vara annorlunda som Mli sa :) jupp jupp..
  • Rasmus min lille bror fyller 16 år - Japp, idag den 29 December fyller broren år. Jävla dålig idé att ploppa ut den 29e December. Alltså okej det här med smartheten sitter i än, men detta datum var ju dumt. Hihi.. <3
  • Jag måste sluta äta fel - Jag äter för onyttig mat, jag äter för mycket mat. Jag äter tills jag mår illa. Och Bengi, som sagt, det är ingen ätstörning, om inte matvrakeri klassas som en sådan! *blink blink* hahahaha...

Sen folkens har jag lite nyårslöften. Mer än det som nämndes senast. Men de kära people, får ni ta del av en annan dag. Nu tänkte jag att jag kanske skulle ta och gå och lägga mig innan folket här på området får för sig att avfyra raketer igen. Gott Nytt År liksom. hela dagen i tre veckors tid, de ligger lite före i schemat tror jag minsann. Eller så skiter de ut pengar och tycker att det är skoj att se pengarn smälla i luften! Så kan det vara också ju. Med tanke på vilka prylar de äger, de där som bor här. hmhm.. inga fördomar, bara fakta!

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0