ZzZnark

Ja, nu har jag plattat håret. IGEN. Ifall någon skulle vilja se mig idag haha.. :) Men, eftersom jag som sagt sovit så lite inatt så är jag VÄLDIGT(!) trött nu och tänkte gå och lägga mig så att jag orkar plugga senare. Jag ska ju trots allt upp tidigt imorgon också och kvällen lär bli sen den med. Imorse väckte jag Cornelia, stolt jag känner mig, och om jag inte skulle ha vaknat innan hon, antagligen, ser det här så kan hon ju skicka ett sms i gengäld och väcka mig tillbaka. Så länge ingen annan hinner före, men i så fall är hon välkommen att skicka ändå hahaha.. Hur som helst, det var JÄTTEkul att väcka dig, för dels då din Halländska som blev extremtydlig och sedan den svamlande konversationen vi hade. ;)

Men, men. Nu är jag mycket trött, även på grund av min nick jag gjorde innan. helt väck typ. Plus de få timmars sömn jag fick. Och jag har rätt. Andningen blir värre vid dålig sömn så. Schlafen so gut så hörs vi! <3

Kommentarer
Postat av: corny

haha kul att ja inte ens sa hej när ja svarade med:P

2008-04-08 @ 18:00:38
URL: http://corneliaericsson.blogg.se
Postat av: Becca!

hihi.. "meeeen..." ;) ja, de va lite kul!! ^^ Men jag sa inte heller hej, jag frågade ju bara hur arg du var hahaha..

2008-04-08 @ 18:13:37
URL: http://tomteeen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0