"vem vet ni kanske dör. IMORRN"

Jag kommer att dö. Jag har så jävla ont i mina tänder idag. Och då har jag bara haft gummiband i ett dygn. Ett dygn utav alla de som återstår. Ni vet inte hur många, men jag kan säga att det är tillräckligt många för att hinna avlida innan jag blir av med den för gott. Så surt, när jag e så nära. Ska jag snubbla på mållinjen? :( Någon förskring får jag inte teckna heller eftersom att försäkringsbolagen skulle gå massa massa pengar i förlust på det. Tyvärr gott folk ni får nöja er med det som står i mitt oskrivna testamente. Nu ska jag i alla fall till tandläkaren. Tack, hoppas dem kan ge mig något mindre smärtsamt. eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0