Tänk först tala sedan!

Ett uttryck jag måste göra mig mer bekant med tror jag. :S Jag sa just att jag lovar att komma på alla landskamper om 6 år. Moa påstår nämligen att truppen endast kommer att bestå utav Vapnöspelare då. Och eftersom Moa aldrig har fel så kommer detta uttalande om 6,5 år att ha gjort att jag lever på gatan, kaffepimplande och gråhårig (om jag ens har hår kvar). Dett är nog lite illa. Shit fan. För Moa har ju alltid rätt.. eller? :S hrrm... NEJ! :D

Mm.. Vårt Projektarbete blev 58 sidor långt, och Cornelia läser just nu igenom det. SÅ jävla underbart bra e hon! :D TACK! :D <3

HBK-GAIS idag. HBK, fan vad kasst. Så bra spel å SÅ lite mål. Deras första match utan att ha nätat i år.. 0-0.. Ja.. Vad ska man säga?

Imorrn är det match för oss iaf. Och jag, JAG som är höger/mitt forward ska stå i MÅL! :S IIIH! see ya! dish!

Kommentarer
Postat av: Anonym

MOA HAR ALLTID RÄTT! :D:D:D:D:D:D

2008-04-28 @ 00:16:14
URL: http://moaaspberg.blogg.se
Postat av: frida

lycka till med matchen och stå i mål. låt inte dom skada dej haha :P

2008-04-28 @ 10:36:29
URL: http://friddah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0