TACK

Flickorna, Jecka framförallt, räddade min dag! :) Hon drog med mig, Malin, Amanda å Hanna att käka lite thai-buffe. Det var gott som fan. Asgod kyckling. Höll på att missa bambuskotten, men vad fan!? ;) haha.. Jag fick ju i mig några iaf. :) Sedan vart det tillbaka till skolan., det vill säga typ rakt över vägen, för att snacka lite med de andra brudarna innan lektion. Hade internationell ekonomi, ASKUL lektion. Vi lekte nåt. Jag och tim (som förövrigt är assjysst, aldrig snackat tidigare), vann!!! Vi var Japan, vi gjorde så bra avtal med Malaysia (Cassandra, Hampus och Gustav) att vi vann med över 2000 kronor på slutet. Tack vare vårt avtal vann även Malaysia över Strobrittanien, nej ni fattar inte ett skvatt. Men kul var det. Klippa å klistra liksom. :) Sen, så fick vi reda på IE-proven. Hör och HÄPNA, JAG fickk vg+, och har chans på ett högt slutbetyg. Jag e typ förvånad. Digga Mange! ;) hahaha..

Nej nu ska jag snart åka, följa med sis till sjukan å sen jobba. Men håll till godo!

I just say. XOXO

Kommentarer
Postat av: lollo

är du bra på bloggdesign? :)

2008-04-04 @ 15:37:14
URL: http://lovisamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0