Jag äter inte kött...

Idag har vart en underbar dag rakt igenom alltså. Shit. Började med att ha psykologi. Allan som höll i den, den var intressant men emellanåt lite boring, eller snarare, jag drömde mig bort eller något i den stilen. :P Maria var däremot på alerten och kunde allt. Men efter lite eftersnack med henne påväg hem har det visat sig att hon kollade i papperna när ingen såg hahaha.. Hon är söt :P
Direkt efter det så var det rättskunskap och hahaha.. Den roligaste lektionen på länge (bortsett alla psykologilektioner alltså). Först så sa ju Tingvall något som är värt att minnas. Här har ni Tingvall, Mange P och Cass konversation lite kort...

Mange P: Fan vad varmt det är ute, jag kunde inte sova fick fan dricka och öppna fönstret!
Tingvall: Ja, och vet ni, när jag öppnade fönstret så åkte mina pienner ut.
Cass OCH Mange P: Vad fan är en pienn?
T: Såna där *pekar mot fönstret* istället för rullgardiner alltså.
Cass: Alltså det heter PERSIENNER!
T: Men... alltså eeh.. öh.. Det är mer exklusivt, pienner heter dem. eh...
Sen började lektionen haha.. men såå kul! :P
Under samma lektion kollade vi på en film om anställningsintervjuer med ena brodern Herngren som lurat dit ungdomar på anställningsintervju å då kommer nästa:

Herngren: Om du hade jobbat i korvkiosk hade du tjänat pengar hela tiden, och på slutet, på toppen, en kokt korv. Om du jobbar här tjänar du ingenting i början, sen lite och till slut en stor bytta med guld. Vilket föredrar du? Guld eller lite pengar hela tiden och en kokt korv?
Ungdom: En bytta guld. Jag äter inte kött.
Vaddå blåst? Typ i stil med TopModel-töntarna ju xD

SEEEN var det historia. Ganska boring om du frågar mig. Frågar du Moa så säger ju hon emot. Men det skiter vi i. Den var ganska boring. :P Min psykologi, filmanalys gick iaf bra. :) hihi..

Och sen. Dagens Höjdpunkt! STUDENTLEKAR! Och vilka vann? MML! Värsta fotbollsinspirerade lekarna. Och vi vann, över det enda motståndarlaget som vågade ställa upp.. FOTBOLLSKILLARNA MAB! :O Vi vann med 3-1 i lekar. Vi vann blind-dribblingen till och med. Typ STATUS! =) Vi är bäst.
Lek 1 - Kasta ägg. Vi vann. Hade de andra klarat sitt sista kast skulle vi nog losat men nu hann de misslyckas. 1-0 till MML.
Lek 2 - Irrländsk julafton + precisionsskott med fotboll. MAB vann med 17-16. Surt! Jag deltog ej, snurra är inte min grej.
Lek 3 - Äpple i hink med vatten skulle tas upp för att sedan plocka sockerbit i mjöl. MML vann överlägset. Hade inte ens behövt klocka för att avgöra vilka som var snabbast. Jag var också rätt duktig där :)
Lek 4 - Blinddribbling. MML vann.
 Detta betyder då att MML har vunnit 3 utav 3 tävlingar hittills. Vi är bäst!

Plugga PA nu sen sova! Pussheej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0