Hellre EQ än IQ

Ja.. Psykologi är ett kul ämne synd jag är så jävla lat nuförtiden bara.. :/ Sitter här med en uppsats som skulle varit inlämnad för 1,5 vecka sen nu bara. Kämpa på Rebecca för FAN!
Och som jag alltid säger, hellre EQ än IQ.. Alltså EQ = Emotional Quote och IQ = Intelligense Quote. Och ja, när det står på pappret att man ska ge exempel på minst 4 försvarsmekanismer och jag när jag är klar upptäcker att jag skrivit 5 stycken så kan man ju inte direkt se några spår av högt IQ liksom. Inte ens räknat rätt på nåt som bara krävs en hand för att räkna till.. Illa Illa Hpckeyfrilla.. Överambitiöst är vad det är. Sådan jag var för typ 1 år sen eller 2. Jag har inte tid med det nu! HALLAO!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0