HAHAHAHA

Har mycket att blogga om idag vilket betyder att jag inte tänkte skriva förrän efter träningen. Men jag blev TVUNGEN. För det ringde en telefonförsäljare. Som inte kunde säga R! Det borde vara ett krav. :P hahahaha.. Fan stackars människa jag knäckte mig. trodde först det var en busringning ju.. ><

"Hallå, Jag hete --- och jag linge iflån bokklubben (som innehöll ett R)" mer hörde jag inte för jag var tvungen att bita mig i läppen så jag inte skulle skratta. Jag insåg att det inte var en busringning när den sa att den sökte Janet. Jag kom på att mamma inte var hemma å gav luren till Peter. Han blev lika ställd som jag. Pratade la på och sa "denn skulle linga senale" xD hahahaha.. 

Träning nu. pöss 

Kommentarer
Postat av: moaaa

HAHAHHAHAHAHAH!!!! xD

2008-04-24 @ 01:07:50
URL: http://moaaspberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0