Fyfan vad jag är bra.

Kanske ska fortsätta så. Inte plugga till ECDL-proven. Gick ju lysande, liksom mitt bästa resultat i det hittills.. :) 93% hade jag läst fråga 21 och 23 ordentligt kan jag säga att jag gått därifrån med 100%, lite slarv men who cares? när jag kom till fråga 21 tänkte jag, YES jag har klarat det, man fick ha sju fel och jag hade inga dittills så! :) hihi..

Snart, eller om en timme, så är det Internationell Ekonomi, så ska kolla upp massa argument för och emot EMU nu. Ska även göra iordning min träningsdagbok och lämna in den till Tina. Jag börjar som sagt reda upp mina problem, jag ligger inte efter. Bara i fek, but WHO THE FUCK CARES!? Conny hade ju inte ens lagt märke till att jag inte skickat in den så.. ;) hihi..

Nu ska jag plugga lite, sen efter lektionen ska jag fredagsfika med världens bästa syster samt kolla klänningen till studenten! I am grool. Ikväll blir det fotboll KBK-Ränneslöv och på söndag blir det tydligen HBK-GAIS! =) Tack och adjö för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0