Mona Lisas leende, filmen eller...?

Igårkväll, eller inatt om man vill, så gjorde jag något alldeles fantastiskt ovanligt. Jag gick å la mig (inte så ovanligt) men innan det så tog jag fram något. Något som jag via ett spår såg inte hade varit framme sedan första året, kanske till och med första terminen, på gymnasiet! Spåret låg på sidan 12 och anledningen till att jag haft det framme då var en obligatorisk bokrecension. Ja, ni ser ju jag läser INTE. Inte böcker i varje fall. Det roliga är att jag minns bokrecensionen. Den uppnådde jag.. Väldigt bra betyg på. (A) Så ful e jag! Men lyssna nu på det mest häpnadsväckande. Inatt när jag började läsa, så läste jag enda till kapitel 2. Som är längre än 12 sidor. Sist hade jag alltså läst 12 sidor på typ 3 veckor igår 15 på 20 minuter. Man kan om man vill som jag brukar säga. (Vill att alla ska veta att boken börjar på sidan 5 också). Ja, jag har alltså börjat läsa i en bok det gjorde jag senast i våras, för att jag var tvungen i Engelskan. Inte ens den läste jag ut. Ska bli intressant att se hur det går med den här. Jag återkommer om det.

Kan passa på att tacka C' för att hon redde ut gårdagens huvudbry om mina försvunna ord. De är fastfrusna i frysdisken på ICA! Katshing! När jag böjde mig fram för pizzorna flög orden ut (antagligen genom snoken) och frös fast där. Så, sen mina vänner blir det till att gå på ordjakt! :D hihi..

Duscha nu sen Maxi med meinem Mutter! :)
Tshüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0