Nashville, Tennesee

Om en vecka befinner jag mig i Kvibille. EN VECKA!? Vad i heeelaaaa... Det är inte helt okej tycker jag. Tiden har gått alldeles för fort. Just nu är jag i alla fall hos Erika och har det asbra. Det är varmt och skönt här nere i sydstaterma. Dialekten är lite svårförstådd när man träffar på en riktig redneck, men i övrigt är det underbart.
Finns folk (rätt många) som påstått att jag och Erika är jättelika, kan inte riktigt se likheten, men jag tackar och tar emot med tanke på att hon är sjukt mycket snyggare än mig haha.. :)
 
Igår var vi i alla fall ute, Pedal Tavern, typ en jättecykel för 15 pers med egen bartender och grejer. Var rätt läskigt att man cyklade på vägarna. Och kom upp i samma hastighet som bilarna då det var nedförsbacke. Bortsett från det, grymt kul!
 
Idag vet jag inte riktigt vad som sker, men ska i alla fall ta vara på tiden så mycket det går. Imorrn flyger jag tillbaka till Chicago ju. Sen vet man inte när jag ser Erika nästa gång. 5 år sedan sist, och det var första gången i livet. Suck. Jag får bjuda över henne till la Suede ;P
 
Stay tuned.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0