Hur kan man inte älska..?

Har inte så mycket vettigt på hjärtat egentligen, bara kände för en update.
Ett tag sen nu, inte för att någon läser direkt men ändå.

Det är sjukt mycket i skolan nu, och jag blandar ihop allt. Det är case till höger och vänster, det är projekt hit och dit, hemtenta, kompletteringsuppgift som skall kompletteras och det är än det ena än det andra. Till råga på allt är jag ju lite left behind in my mind så ska ju läsa upp min Idrottsfysiologi också. Detta är bara skolan. Den lediga tiden hoppas jag alltid på att bli inringd på jobb med, det flyter dessvärre inte på lika mycket som skolan hehe.. Men har jobbat en dag förra månaden och en dag denna i alla fall. Minsta krona är värdefull inför sommaren kan jag lova! Sista hela studiemedlet för terminen coming up så ja..

Fritiden är väl inte helt full av luckor heller, fotboll, fotboll, fotboll och lite träning. Lite fotboll med. Andas lite mellan varven. VIla? Det kan man göra i graven :)

Fotbollen är väl kul igen, eller ja.. Lite svajigt på den fronten. Vad gäller mitt eget spel vill säga.
Vad det gäller att träna småtjejerna (som inte är så små längre.....) så är det bara SÅ HIMLA ROLIGT.
Hur kan man INTE älska dem liksom? :) Dem är mina loppor =) hihi..

Nähe.. Ta tag i lite plugg kanske. Eller andas, eller... Sova?


Erkänn fina! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha dina flickor.. :))

2012-04-15 @ 22:50:48
Postat av: Anonym

Min fina flickor!! ;D

2012-04-16 @ 22:31:41
Postat av: Johanna

HAHAH JAg oo maja ;)

2012-04-21 @ 09:08:43
URL: http://www.pohlan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0