bara gasar, bromsar aldrig in, bara - gasar..

Hade planerat att sitta med en komplettering av den enskila inlämningen i Rehabiliteringsteknik idag, men på någon konstig vänster fick jag Godkänt!!!! Med typ en två punkter ifrån ett ännu högre betyg. Jag vet inte, antingen lär jag va lite ledsen över att jag var jättesjuk när jag skrev den och kanske kunde fixat ett högre betyg om jag vore vid fullt medvetande i skrivandets stund, eller också kanske jag ska satsa på att vara sjuk inför varje stor inlämning för att slippa komplettering ;) Även projektet som kändes sisådär lyckades vi få Godkänt på och tentan klarade jag också. Känner mig grym idag! SNäll också för den delen.

Mindre taggad på träning för tillfället dock. Ska bli kul givetvis, men att det är mörkt ute tre timmar innan träingen börjar är ju bara sååååå deprimerande. VADFAN.

Dregglar lite över en tvmöbel med soffbord också. MÅSTE HA!
=)

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0