Tenta 6 (7)

Har nog gjort min hittills sämsta tentaprestation idag. Aldrig igen att jag ska gå dit så oförberedd. Aldrig igen att jag ska sitta som ett frågetecken och upptäcka att när tentan är slut har jag fortfarande inte känt mig säker på en enda flerpoängsfråga. ALDRIG. Möjligtvis i Biomekaniken nästa år men... ;)
Nej, idag kändes det värre än min Matte C-tenta förra året. Varför? Jo, för att det är ett ämne jag faktiskt skulle kunna lära mig denna gången :P

Oh well, bara att ladda om och ladda upp inför tentan på fredag i träningslära. Vilket inte känns så bra, men kommer jag något mer förberedd till den så kan jag förhoppningsvis någon fråga ;) hahaha..

Var en sväng på gymmet nyss. Måste ju bli fit på ett par veckor nu. Bara för att liksom. Tog ut mig totalt på uppvärmningen, dags för ett maxpulstest snart tror jag. Var uppe i 194, men det var knappast max. Kanske inte långt ifrån, men lite till bör gå att komma upp i :)

Kvällens största fråga är dock; Lax eller Köttbullar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0