Got my lipstick on dududum dududum

Det var inte längesen vi var på semester, men tro mig en till nu hade inte suttit fel.
Eller att vara på resande fot jättelänge.
Jag ska jobba hela sommaren, och den tid jag inte ska jobba ska jag fan försöka ragga upp nåt att göra för en liten extra slant. Jag ska spara som en jude. Inga undantag, har jag sagt att jag ska ha en vit månad, eller en godisfri månad, kanske en månad där inga kläder ska köpas, ja då ska jag fan ha det också. För när jag tar min examen om två år, då ska jag dra. Pack my bags och dra till USA. Eller, förhoppningsvis så drar jag dit tidigare än så, och i så fall finns där andra ställen att besöka den där tiden om två år.
Jag ska resa, jobba, resa, jobba och framstå som jävligt framgångsrik SEN ska jag skaffa familj. Och tro mig, det är inget jävla 10årsprojekt jag snackar om.. När jag är typ 30, då kan jag börja försöka mig på det där med att skaffa ungar. Oavsett om du anser att jag är en gammal mamma i så fall. SCREW YOU.

För övrigt är jag på säääämst humör, för jag har så sjukt jävla mycket att plugga, att jag bara vill dö en aning. Kan ju ingenting heller. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0