we are all born superstars, right!?

Alltså, jag gillar inte när bussdörrarna stängs så jag inte kommer ut. Idag var jag halvvägs ut, och hur kul är det liksom? Försäkte bända upp dörrarna men gick inte, tror chauffören blev lite sur, men jag låtsades att musiken i mina öron var högre än den var, kollade lite bitchigt i hans backspegel och gick av. Men, seriöst, min påse hängde ju där utanför!!

 Sådär såg det ut. Vaddå pinsamt? AFF!!!!

Nu ska jag nog sätta igång en film och sova, morgondagens schema är liksom INTE det roligaste. Va på skolan för grupparbete kl. 10, sen övning 13.15-17 (!!??!?!?!?) och Kåren för Gasque klockan 17.45.. Heja Sverige friskt humör, kassen hängde utanför..

Outfit klar iaf, troooor jag! :)

Imorrn är det sommar! <3

tjopp

Kommentarer
Postat av: Måne

Fantasifull verklighetsbild du fick ihop! ;)

2011-03-16 @ 00:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0