snart tenta 6 för året, tenta 2 för perioden. (y)

Är så trött att det svider i ögonen och har varit sedan i måndagskväll. Dock kunde jag i måndagskväll lägga mig i tid, och även tillåta mig själv att sova ordentligt utan att gå upp och plugga sista sekunden-plugg innan tentan i tisdagsmorse. Såklart var vi inte nöjda där, nej nej.. Humanfysiologin vara bara till att ta tag i direkt fteråt för att tenta av imorron klockan 9. Det första jag ska göra efter tentan är att åka hem och sova som en liten Törnrosa och gärna också i sådär 100 år.. Men om jag är sådär ruskigt äckligt övertrött när jag vaknar imorrn kanske kroppen och knoppen trots allt tillåter mig ett litet gympass också, innan sömnen. Men DET lär väl KNAPPAST ske dock.. suck. Betala räkningar med. För pengar som i stort sett inte existerar. gillar mitt liv.

Jag skulle fått en tia innan om jag skrek allt jag kunde nere i tysta läsesalen på stadsbiblioteket. Jag undvek.
Cornelia skulle få en resa till Turkiet om hon gjorde det samma. Helt seriöst. Hon undvek. DÅ ÄR MAN FEG!? :P


Well..
Läsa powerpoints och sen sova, även  om jag inte borde än...
God natt!
puss..

Kommentarer
Postat av: Frugan

måste erkänna, om en resa till turkey stog på spel för att skrika i tysta lässalen hade jag lätt gjort det ;) haha



hur gick tentan idag? :)

2011-03-18 @ 12:34:46
URL: http://hannuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0