3 i 6 år 2011

Jag vet, jag må vara lika idiotisk som detta kommer att låta.. Jag har hela dagen ägnat min tid i köket, och ingenting i solen. Ja, bortsett då från den timman jag var på Lidl, cyklade dit och hem. Handlade och skulle tydligen även skriva på en adressändrings-lapp för dem. Annars, all tid hemma. Köket, lite tv och köket igen. Varför? Jo, för jag har varit så himlans duktig och bakat!! :) Paj, kaka och småkaka. Diskat och städat klart. Även städat toaletten eftersom jag inte gjorde det igår. Snart kommer Jonte eftersom han ska jobba inatt, vid 19 kommer resten av mina kära vänner att droppa in för lite saft och kaka (tårtan får vänta till nästa vecka såkalrt!)... Och kanske lite starkare grejer ;) Får se om jag orkar utgång ikväll men det är det vi siktar på i varje fall!! :)
Har ärligt talat frusit utomhus, jag vet 25 grader varmt, men i Marocko är ju det rena vintern, så klaga inte! Jag har en sjuk kropp denna veckan, that's it.

Nej, nu ska jag platta till håret! =)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0