Welcome to my life!

Tredje helgen i streck då jag sitter med plugg.
Förrförra var det på grund av tenta, eller ja vid den här tiden var tentaperioden faktiskt över då men hela fredagn tillägnades nutritionsplugg.
Förra helgen agerade jag plugghjälp.
Nu, ja nu sitter jag här igen för att på egen hand ta igen tre föreläsningar á typ 10h psykologikunskaper inför en tenta som äger rum på tisdag! Klar med alla frågor vi kom överens om att jag skulle ta i alla fall! :) Imorgon blir det plugg-deluxe med Cornelia. Vet inte, men tycker det är riktigt kul att få läsa en kurs med henne faktiskt =) hihi.. Om du missat, så läser jag lite utöver BMP just nu. Känner att jag är back on track. Gymnasiet vart ju lika fullt upp så aa.. Men psykologi nu kändes som en rescue from the technics. Jag är ju inte direkt grym på såna ämnen så trots mer plugg känns det ändå som ett litet break. Jag vet jag är knas, men så har jag alltid ansetts vara en plugghäst också. I LOVE SCHOOLLIFE.. Inte mitt fel, jävla gener..? ;)

PÅ måndag ska de äntligen tapetsera om i min lägenhet med, så värsta krigsbunkern här nu.
INTE så fresch dock.

Well.. Sova? Jatack!

Natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0