Tenta 1 - 2011

SÅ himla roligt verkligen. Att de säger att det är jättebra att plugga på gamla tentor.
Ni som inte klarade tentorna 2008 ska vara glada ni inte gjorde dagens. SKillnad på tentor på 3 sidor och tentor på 10. Just saying. Jag kunde ALLA 40 frågor från de gamla tentorna, jag kunde allt om vad man ska tänka på inför en rörelseanalys, biomekaniken allt allt allt. Men nog fan så ska det jag INTE kollat på komma. Eller så är frågorna så konstigt ställda att man skriver det man kan om något som nämns i frågan och hoppas få nåt poäng. MEN, jag saknar Omtenta, den gamle räven! haha.. Ska bli kul att få hälsa på honom igen. <3 Kanske jag friar till honom? You never know, you never know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0