2011-01-03 ~ STOLT TJEJ

Så FANTASTISKT skönt det är att inte längre behöva hålla tyst om mitt hemliga uppdrag alltså!
Idag kan vi bocka för och stryka första nyårslöftet "att ta körkort!" för jag är ju bara så fruktansvärt jäkla bra. (kunde vart bättre och snabbare men bättre sent än aldrig som man brukar säga!) Vill tacka de få inblandade för allt stöd, all pushning och all hjälp med att klara detta. Grymt vad bra jag känner mig idag! Dessutom till de som undrat hur jag vågat mig ut på vägarna idag... Jag hade min första körlektion för exakt 3 månader sedan. Min andra lektion regnade det och det gjorde det tredje och fjärde med, sen var det snö. Jag körde upp i halka och med solen rakt i ögonen.. Jag vet helt enkelt inte bättre! ;)

Imorgon fortsätter vi med det mer långsiktliga löftet, då första gymbesöket för detta året ska hinnas med. Eller "hinnas med", det är ju faktiskt den största prioriteringen för morgondagen, but still..

Och jo, jag vill be om ursäkt till er som fått ta emot mina små vita lögner angående det här med min körning, körskolebesök och liknande. Även tacka er som vetat och faktiskt kunnat hålla käften! <3

Blev lite orolig igårkväll då jag insåg att jag hela tiden sagt att jag pluggar samtidigt som jag påpekat att jag inte rört mina böcker inför tentan på hela julen, tur jag inte har så uppmärksamma, listiga vänner!! (a) haha..
Imorron ska jag faktiskt ta tag i det där tenta-tjafset dock. Tenta x2 nästa vecka.

Just love my life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0