Väldigt intressant..

Väldigt, väldigt intressant..
Jag lämnade in lapp om att läsa psykologin ett år tidigare.
Jag har spenderat säkerligen en... 25h på att plugga bara i helgen.
Minst skull jag vilja påstå.
Jag pluggade till kl. 01.30 inatt. Fortsatte fram till precis innan tentan kl.9
Jag kom in i tentasalen. Stod med på listor och allt.
Gör tentan, den känns helt ärligt, riktigt bra. Eller åtminstone riktigt ok.
Speciellt med tanke på hur lite jag deltagit på föreläsningarna.
Jag och Cornelia har liksom pluggat in sjuuukt mycket själva.
Sjuuukt grymma är vi, var jag tvungen att inflika.

Jag kommer hem, spyfärdig.
Det ringer och jag får ett samtal som lyder;
"Hej. Du har ansökt om registrering av en psykologikurs som du ska läsa i tvåan. det är inte riktigt klart ännu för han som godkänner är inte här. Så du är inte registrerad!"

VÄNTA!? Jag skrev fucking tenta idag!

"Va? Oj, det var intressant! Stod du med på listan? Oj då.. Jag ska kolla upp det! Jag hör av mig!"

Ja... Det var SANNERLIGEN JÄVLA INTRESSANT DET DU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0