Solen skiner faktiskt..

Okej.. Då får jag INTE läsa psykologin nu då. Har jag tur får jag tillbaka tentan jag skrev åtminstone, om än orättad. Men tillbaka vill jag ju ha den. Den kändes ju bra. SUCK! Jaja, det är för bra väder för att vara bitter så jag ser det positiva i det fruktansvärt negativa, jag har ett rejält försprång till nästa vår..

(Hade jag orkat hade jag vart den mest arga, irriterade, sura och förbannade Rebecca nu. Men det orkar jag inte så är bara ledsen över att ha lagt ner så  mycket tid på ämnet, men glad över att ha gjort det med världens bästa sällskap åtminstone!)

Skrivit klart caset som skulle in idag i alla fall och är väl redo att börja plugga inför morgondagens dugga och seminarium i Fysiologin. Here we go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0