en fredag, inte riktigt som alla andra..

Orka att jag sammanfattade hela gårdagen med ordet spya flera gånger i samma stycke, att jag beskrev kattkvinnan Regina på tåget mellan Halmstad och Göteborg väldigt intensivt. Att jag beskrev känslan över att sitta på tåget mot SKövde och allt, allt, allt.. För att sedan åka in i en tunnel som såklart krascha hela inlägget.
Tänker INTE skriva om det.

Nu är jag i Herrljunga, på tåget som går mot Nässjö, kom just på att... Tänk om en viss Philip hoppas på!? :S Helvete.. Kroppen på helspänn HEJ!

Btw, gillar jag att Oscar, finnen, som vi var på fest hos igår, hade fyllt kylskåpet med Minttu och Koskenkorva. Klockers! Och Kim, han förvirrar mina stackar celler i min förbaskat stora hjärna med sina korttrick. Vilket äckel! :P hahaha.. Jag fattar ingenting :(

De två jämte mig pluggar fysiologi, fast det är inte ku att lyssna på eftersom dem verkar köra en GANSKA mycket mer avancerad nivå än jag. Och de ser sååå mycket yngre ut. Blä!

Nu är jag hungirg, igen.. Bakismage! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0